برگزاری نشست آموزشی مدیریت بحران در مواجه با حوادث

همزمان با 13 اکتبر، 22 مهرماه روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی؛ حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی استان یزد اقدام به برگزاری نشست آموزشی مدیریت بحران در مواجه با حوادث و بلاهای طبیعی نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ در ابتدا اکرم مازارزاده؛ کارشناس مدیریت بحران بهزیستی یزد عنوان کرد: با توجه به اینکه رویکرد و وظیفه بهزیستی در مواجه با بحران به اقدامات بعد از وقوع بحران برمی‌گردد که همان خدمات مشاوره ایی و حمایت های روحی و روانی می باشد، موارد پیشگیرانه و رعایت نکات لازم واقدامات اولیه در برخورد با بحران حائز اهمیت می باشد.
در ادامه حسینعلی دهقانی زاده، مسئول تیم محب بهزیستی یزد در باب بحران وظایف تیم محب و عملکرد آن در مواجه با حوادث و استقبال از افراد داوطلب جهت ورود به تیم محب مطالب ارزشمند و خوبی را برای فراگیران بیان نمود.
محمدعلی ملک زاده؛ مدیرکل مدیریت بحران استان از همکاری و همراهی خوب و مثمر ثمر تیم محب بهزیستی در حوادث سیل سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۳ با توجه به رسالت و وظیفه سازمانی و وجود کادر مجرب و دلسوز و با تجربه در خدمت رسانی به آسیب دیدگان  تشکر و قدردانی نمود.
محمدرضا کاظم زاده؛ مدیر پدافند غیرعامل و سرپرست حوزه مقاومت بسیج سازمان بهزیستی کشورعملکرد تیم محب بهزیستی در سیل استان های کرمانشاه و... را بیان نمود و در ادامه خاطرنشان کرد: حضور مشاور، مددکار وگروه های همیار در خدمت به سیل زدگان و زلزله دیدگان چقدر می تواند بار مشکلات روحی و روانی از حوادث را در افراد کاهش دهد.
گفتنی است؛ حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی استان یزد اقدام به برگزاری نشست آموزشی مدیریت بحران در مواجه با حوادث و آشنایی با تیم محب با حضور حسینعلی دهقانی زاده؛ دکترای مشاوره و مسئول تیم محب بهزیستی یزد، محمدعلی ملک زاده؛ مدیرکل مدیریت بحران استان و محمدرضا کاظم زاده؛ مدیر پدافند غیرعامل و سرپرست حوزه مقاومت بسیج سازمان بهزیستی کشور بصورت اسکای روم ویژه مدیران و مربیان مراکز تحت حمایت نمود.
 

کد خبر 119653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد